Tak, oto kroki, które musisz wykonać:

1.Wypełnij formularz online

•Opłać usługę wirtualnego biura, aby użyć naszego adresu jako siedziby firmy.

2.Zarejestruj firmę

•Złóż wniosek w CEIDG lub KRS, podając nasz adres.

3.Zaloguj się do panelu klienta

•Przejdź na …. i dokończ wypełnianie formularza.

4.Podpisz umowę

•W ostatnim kroku formularza podpisz umowę, abyśmy mogli odbierać Twoje przesyłki.

5.Faktura za wirtualne biuro

•Możesz wliczyć ją w koszty nawet przed rejestracją firmy.

Podsumowanie

•Rejestracja firmy: Wypełnij formularz, opłać wirtualne biuro i zarejestruj firmę.

•Dokończenie formalności: Zaloguj się do panelu klienta i dokończ formularz.

•Podpisanie umowy: Podpisz umowę, abyśmy mogli odbierać Twoje przesyłki.

•Faktura za wirtualne biuro: Wlicz ją w koszty przed rejestracją firmy.

To wszystko sprawi, że podpisanie umowy i rejestracja firmy będą proste i szybkie.